reklama

Viete o tom, že pomáhate aj iným?

Petina , 05. 10. 2011 - 23:37

reklama

Ahojte, viete o tom, že snáď všetky fotopostupy, ktoré ste sem dali sú uverejnené na http://nairochka.kuharka.ru/gallery/?p=34&folderid=1


reklama


reklama

ano tiez som to uz videla, len by ma zaujimalo či si tvorcovia stranok pýtali súhlas od autoriek ak ano je to v poriadku ale ak nie pride mi to dost silná káva.

Nie nikto sa ma na nič nepýtal ... na jednej strane to poteší a na druhej strane je to na zamyslenie...

adamira, Št, 06. 10. 2011 - 11:32

Hm ale aspon tam je TVoje meno!!!Verim Ti ze Ta to aj tesi aj hneva!!!!
Baby ja mam zo vcerajska taky brutal zazitok, na stranka modrykonik.sk som nasla cez prehliadac nahodne svoju totalne do detaili okopcenu tortu a tak som napisala autorke ze nech tam aspon napise od koho kopirovala ze to nie je jej napad, ze som sa potrapila chvilku kym som na to prisla a ani netusite co sa na mna spustila aka lavina este rano som mala depku....z tych sprostych komentarov na moju adresu, plnych zla a islo im tam len o moje zhodenie !!!!
Sice tu na TOM-ovi sme spolu komunikovali o tej torte ale tam ma druhy nick tak som ju nespoznala ze mi tu dakovala ale to vyslo na javo az neskor v debate.....ale na druhej strane na modry konik nebola o tom od koho kopirovala rec.....My 2 sme si to v pohode vysvetlili,napisala som jej mali ked som sa dopatrala kto je,ay som ju krivo neobvinovala ..... a je to OK ale tie komentare na moju adresu .....A navyse sa tam nepekne vyjadruju o zenach z TOM ze rypu a pod. Prekvapenie
Neviem ci je rypanie ked si niekto chrani svoj napad a pracu....
Ale oni to tam beru tak ze no a co napad cudzi, no a co postup cudzi , ale ved co ja dokazem z marcipanu ! No baby ja fakt cumim , co okopcim nezverejnim alebo pripadne ak ano, tak pisem z netu , od zakaznika inspiracia a pod.....a to mam este vycitky svedomia ze som niekomu ukradla napad ked trvaju na kopceni a ja z toho vycarujem moju tortu so skvelym napadom na 100 percent okopcenim uplne niekoho ineho........jasne ze kopirujem beriem si vzory z roznych torticiek aj ja ale zvycajne celkove usporiadanie, farby si robim podla seba ......asi som fakt divna.....neviem aky mate nazor Vy ....nedalo mi to musela som ....dufam ze nikoho zase nenahnevam....

Lorna, Št, 06. 10. 2011 - 12:17

Ahoj Adamira,
nie si divná, to by som potom musela byť aj ja, pretože mám iný názor a postoj k takejto veci.. Hambím sa
Ja sa naopak zas poteším, keď vidím moju okopírovanú tortičku, pretože viem, že moja práca bola pre niekoho inšpiráciou, niekomu sa páčila a potešila ďalších ľudí. Nikto si odo mňa nemusí pýtať dovolenie, pretože licenciu na svoju prácu nemám, ani žiadne autorské práva.. Váľam sa od smiechu po podlahe Dávam sem tortičky pre inšpiráciu, pre zákazníkov, pre ostatné dievčatá.. A som rada, ak to niekomu pomôže.
A ak niekto poďakuje, poteší to.. ale človek nikdy nevie, kto je pravým autorom a či náhodou aj ten potenciálny autor nekopíroval od niekoho iného.. Slnko
Pekný deň vám všetkým. Slnko

maculka, Št, 06. 10. 2011 - 12:36

Lorna zdieľam tvoj názor, presne tak robím torty s láskou a ak to aj niekto okopčí tak ma to teší že ho moja torta asi zaujala, torty robím na objednávky a ked mi niekto donesie obrázok že takúto tortu chcem tak mám hľadať po internete komu torta patrí teda autorku a pýtať si povolenie? Mám kopec iných problémov ako rozmýšľať kde je zavesená moja torta. Mne to nevadí, zákazníkovi to je tiež jedno, hlavne nech sme zdraví Veľký úsmev

doddy, Št, 06. 10. 2011 - 13:47

ÁnoÁnoÁno ,plne suhlasim a ak to niekomu prkaza,nech svoje vytvory nezverejnuje.Stalo sa mi asi 5x,ze mi prisiel mail od cukrarky/cukrara s prosbou o suhlas okopirovat moju tortu.Najskor som na to cumel,co to ma znamenat,co to je za otazka.Vzdy som dotycnej osobe vysvetlil,ze odo mna si na to suhlas pytat nemusi,nech si okopci co chce,ja budem len rad.Skor mi to pripada jesitne,ak to niekomu prekaza.A uchdza my teraz zmysel zverejnovania fotopostupov.Vzdy som si myslel,ze je to tu zverejnene koli tomu,aby dotycny ukazal inym ,ako na to....A myslim,ze by mal automaticky ratat s tym,ze sa to dostane aj inde....

tiez zdielam tento vas spolocny nazor ze uverejnujem torty na to aby sa ludia inspirovali pripadne ak sa im z mojej tvorby nieco paci si to skopcili a tiez beriem ze ked tu dam fotopostup /v mojom pripade bol jeden:)/ tak s vedomym ze si ho ludia pozru aby podla neho tvorili ale pride mi dost divne aby si okopirovali cely postup z tejto stranky ktora je Kamilkinym vytvorom a my prispievame na tuto stranku nie na inu, ked uz tak nech daju link na tuto stranku, neviem ci som sa vyjadrila zmysluplne, dufam ze som nikoho neurazila:)
pekny den
Zlomené srdce

zdielam rovnaky nazor ako Lorna a preto som velmi rada ze sme si to adamira mi 2 spolu predsa vydiskutovali Kvietok

likerik, Št, 06. 10. 2011 - 22:33

A ani si nevies predstavit ako sa na tie tvoje dielka vzdy tesim Abdrejka Zlomené srdceZlomené srdceZlomené srdceSlnkoSlnkoSlnkoZlomené srdceZlomené srdceZlomené srdce

No veru aj ja som tam našla svoj postup a to som ďalej ani nehľadala.a tiež sa ma nikto na nič nepýtal,či súhlasím alebo nie.no super čo sa deje a máš pravdu stelka o koľkých takýchto stránkach nevieme

ahojte zienky, neda mi nereagovat, ale myslim si, ze ked toto vsetko sem vkladate /torty, postupy, rady/ tak je to verejne a musite s tym pocitat, ze to niekto okopiruje. podla mna je to normlane, ved kazda z nas urcite cerpa napady z internetu, tak ako aj ja, na to ho tu mame, samozrejme ceste vynimkam. tiez si nemyslim, ze by si trebalo pytat povolenie, pokial ako baby vyssie pisalali, neexistuje na to autorske pravo. to kradnutie postupov na svoje osobne stranky sa mi tiez nepaci, toto je uz na debatu, ale ak niekto okopiruje tortu, ale urobi ju sam a neda tam fotku tej originalnej, ale svojej vlastnej torty, je to podla mna v poriadku. Úsmev
ak chcete zachovat originalitu svojich toriet, netreba ich hadzat na net Mrkám

nuž neviem, ja tu tiež beriem inšpiráciu, ale cudzie fotky uvádzať ako svoje dielo, to by ma nenapadlo, ale sme bohužial na svete všelijakí ...

Na to že sa inšpirujete urobíte tortičku odfotíte a uverejníte sa nevsťahujú autorské práva. Postup by musela mať autorka patentovaný. No uverejniť vašu fotku a vaše dielo bez vášho vedomia a vydávať ho za svoje je porušenie autorských práv.

adamira, Št, 06. 10. 2011 - 14:24

anibas , co to tu zase rozpravas ? Prekvapenie aky mas pekny prejav ! Veľký úsmev WAW!!!! Veľký úsmev ze " vtrhla si sa ako veľká voda bez overenia si skutočnosti"
ALe to nie je PRAVDA!!! A co som si mala akoze overovat ? Ved moj nick tam pri torte okopcenej nebol tak co riesis ? Aka sutocnost? Ta je len jedna! Na MK nebolo o mne ani chyru ani slychu do vcera Mrkám A MK a TOM su 2rozdielne veci!!!
A navyse je nad slnko jasne ze na Kitty nemam aut.pravo ale to je jasne uplne ale uplne vsetkym asi v kazdom kute sveta Chichocem sa tak to netreba asi pisat pod kazdu tortu s Kitty, lebo aj male dieta vie ze je okopcena ....
Ach Boze co urobil jeden komentar znenia :
".......celu torticku si okopirovala do posledneho detailu podla tej mojej , co keby si tam aspon napisala ze to nie je Tvoj napad ... vies , ono to chvilku trva potrapit sa a vymysliet ako torticku vyzdobit...." Chcela som nieco zle, drze ?
Ja mam tuto stranku rada a preto si radsej precitaj mail, tam sa dozvies viac....
Mozno som tu dnes pokazila atmosferu, tak sa Vam vsetkym moc ospravedlnujem !!!!!Budem sa snazit polepsit sa !!! Úsmev

ZdenkaH, Št, 06. 10. 2011 - 14:28

Ahojte, som tu nová a hlavne som úplná začiatočníčka v pečení. Ešte toho nemám veľa "odpečeného" a každou novou tortou sa učím niečo nové. Takmer všetky torty čo som zatiaľ piekla, som niekde obkukala. Som Vám vďačná za každý jeden postup s ktorým sa tu podelíte a Vaše výtvory sú mi veľkou inšpiráciou. Ak raz bude niekto kopírovať moje torty, budem veľmi hrdá.

SilviaZ, Št, 06. 10. 2011 - 19:57

Súhlasím so ZdenkouH, tiež začínam, aj dnes som zdobila tortu - hrniec modrý s bielymi bodkami, hoci som ich tam nechcela dať kvôli tomu, že to už niekto vymyslel, videli ho totiž na internete (nepoznám autora), ale náš zákazník - náš pán, takú chcel a hotovo. Detaily si už aj tak každý vymyslí a hlavne vyrobí podľa svojich schopností, možností a zručností. Neexistujú dve rovnaké torty predsa! Torty sú tu zverejnené, pre mňa všetky vaše krásne torty, lebo sú naozaj úžasné Tlieskam , slúžia hlavne ako inšpirácia. Videla som ich veeeeeeeeľa a musím povedať len: Klobúk dolu! Prekvapenie Možno aj ja raz také upečiem ... Chichocem sa

Petina, Št, 06. 10. 2011 - 21:31

Viete čo, najlepšie dať ku každej tortičke svoje meno, tak to robím ja, a nik nemôže povedať "neviem koho to bolo" a tak ďalej. Ja sa snažím nekopírovať, len inšpirovať sa a keď sem dám svoju tortu robenú podľa niekoho tak to k nej pekne napíšem a poďakujem!!! Je to slušnosť. Mne sa to tiež stalo a sorry keď som sa ozvala ta ste ma tu poniektoré zakopali pod čiernu zem. Viac sa nevyjadrujem...

Ahojte, ani ja nepečiem veľa, ale tiež sa prikláňam k tu prevažujúcemu názoru, že na kopírovanie nejakých nápadov si netreba pýtať povolenie. Veď na čo by ste sem dávali nejaké torty a takisto fotopostupy, keby si z toho ľudia nemohli brať inšpiráciu a robiť podľa nich. Pre mňa je to tu veľké plus, že si môžem pozrieť ako na nejakú tortu, alebo figúrku. Dúfam, že tým nikoho neurazím, keď sa mi zapáči nejaká torta natoľko, že sa ju pokúšam kopírovať. SmútokMlčímZlomené srdce

Ale veď tu nejde o kopírovanie tortičiek! Ja tiež berem inšpirácie na nete a na tejto stránke. Podľa mňa, to že si niekto zoberie nápad a neopýta sa autorky je v pohode (veď tých dielok človek vidí neúrekom a niekedy ani nevie kto to poriadne niekde vložil) ale keď sa náhodou opýta a ešte aj pochváli tak to poteší Mrkám . Veď ak niekto nechce pomôcť svojími dielkami nech to nikde neukazuje. Ale ide o to, že niekto si sproste ukradne postupy a aj cudzie tortičky na svoju stránku (bez opýtania sa), len kôli tomu aby si zlepšil sledovanie svojej stránky PrekvapenieSmútok Však keby som chcela dať postup na ich stránku tak si ho tam dám sama Mlčím Nepovedala by som nič, keby si ten ktorý postup, skúsili sami aj urobiť, nafotiť a nahrať a potom sa chválili (brokenheart)
ach jááááááj, škoda sa rozčulovať............idem nahrať dáky fotopostup, nech majú niečo nové na ukradnutie Chichocem saVeľký úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama

Časopis Torty od mamy

jarné číslo Torty od mamy 2024

reklama
reklama
reklama